BRUXISMUL – SCRASNIREA DINTILOR

Bruxismul este o afectiune care se caracterizeaza prin scrasnirea dintilor si inclestarea maxilarelor. 20% dintre adulti isi scrasnesc dintii noaptea,fapt ce duce la uzura dintilor si uneori la fracturarea lor,deasemenea pot aparea problème la nivelul gingiilor si articulatiilor mandibulare. Afectiunea prezinta diferite nivele de severitate,de la un tip de bruxism usor,care nu necesita tratament, pana la o forma agravata ce atrage dupa sine problème precum migrene sau dureri de mandibula.

Daca va treziti eu dureri de cap, dureri de urechi, dureri aie articulatiei mandibulare, daca dintii nu mai par aliniati si au un aspect tocit, daca a aparut o sensibilitate crescuta a dintilor, daca observati semne de muscaturi pe interiorul obrajilor sau dinti fisurati faceti o programare la stomatologul Dvoastra.

In multe cazuri, bruxismul nu necesita tratament stomatologie,dar daca afectiunea este una severa, nu trebue sa o neglijati.

Un tratament paliativ al bruxismului incepe eu efectuarea unor gutiere pe unul sau ambele maxilare,care va vor ajuta sa nu distrugeti f.rau dintii si vor reduce tendinta de a ii freca.

Daca dintii sunt tociti se recomanda devitalizarea si inbracarea lor. Coroanele vor remodela complet suprafetele care efectuiaza mestecarea alimentelor si vor pastra inaltimea ocluziei dentare.

Invatati sa reduceti stresul. Terapiile tip meditatie sau exercitiile de relaxare sunt menite sa reduca nivelul de stress.

Aveti grija de sanatatea intregii familii!

Medicul stomatolog este pus în fața unei provocări, de fiecare dată când oferă o soluție pentru dantura dumneavoastră. Acea soluție trebuie să satisfacă dorința pacientului și posibilitățile medicului într-un raport calitate-preț cât mai bun.
Azi în stomatologie, pe lângă materialele clasice, au apărut multe materiale moderne, care au îmbunătățit incomparabil de mult calitatea și rezultatul estetic al lucrărilor dentare. Unul dintre ele este Zirconiul. Zirconiul a fost descoperit în 1789. Abia în 1914 acesta a fost preparat în stare pură, iar în stomatologie a fost introdus și mai tarziu – 1990 – sub forma oxidului de zirconiu.
Zirconiul are o culoare asemănătoare dintelui natural și o rezistență remarcabilă la compresiune, încovoire, fracturare. Poate fi folosit la lucrări frontale și laterale. Datorită acestor avantaje imbatabile, Zirconiul capătă o răspândire din ce în ce mai mare.
Cabinetul nostru efectuează lucrări pe bază de Zirconiu la prețuri foarte avantajoase.